Emir

EMIR...EMIR AND EMIR

Emir dah 3 bulan ++..he can smile...laugh and sometimes screaming like cat...hahaha...so cute dear...
My little Emir always make my day cheerfull...dengan telatah die...ketawa die and nangis die tak dilupa...buat alhamdulillah...I got a very good son...die jarang menangis...kadang2 mama buat susu and susukan emir...pastu mama g basuh botol...mama datang kat emir tgk2 emir dah tdo...cutenye emir...hehe...malam2 paling best tgk emir..lagi2 bile emir tdo mengiring ke arah mama...emir slalu muncungkan bibir kat mama..nant mama kiss..emir senyum...hehe..i love u son...

Anak kesayangan ayah ni mmg suke kalo ayah yang dukung...kalo mama dukung awak macam2 la gayenye...nampak sangat tak selesa...x baik tau...kecik hati mama...hehe xla...gurau je dear...mama tau ayah empuk dan sodap bile mendukung...tgn ayah bak sofa 'cavenzi' tapi tangan mama cam kerusi rotab je kan???xpela...kalo emir dmam...sakit poyut atau nagis2...emir msti nak juga kat kerusi rotan ni kan???sbb kerusi rotan ni je yang slalu pujuk emir walaopun cam bengkok2 sket mendukung beban yang cumel seberat 6kg ni...hehehe...ape pon Emir...mama x kisah pon...yang pntg awak hepi...

mama and ayah slalu sayang emir...trust me...jadi anak yang soleh, bijak, penyayang, penyabar cam ayah ok...mmmmuah...mama nak solat jap

0 comments:

Post a Comment