Time kasih juta2 billion Lemon

Time kasih juta2 billion Lemon


Perkataan maaf, terima kasih...untuk satu perkara yang sangat bermakna amat2la sukar untuk diluahkan...
Rasanya mmg lumrah kot macam tu..
Seriously...saya sangat berterima kasih yang amat2 kepada org yang sangat saya sayang...hmmm nak cakap face to face segan ...malu...cam nak lempang2 diri ini...huahuahua...

Pernah tak korang demam x baik2 (macam saye ni la...dah masuk 2 minggu lbh tak vaek2 lagi) apeke kuatnye la virus ni....
Setiap kali saya batok and tak boleh tdo malam...setiap kali itu jugalah suami saya bangun dan temankan saya...
setiap kali saya tido sambil duduk...setiap kali itulah beliau bangun duduk dan ampu saya dengan tangan beliau...
Setiap kali saya sakit kepala dan tak boleh tido...setiap kali itulah beliau bangun dan temankan saya sambil memicit kepala saya...
walaupun esoknya hari bekerja...tak pernah sekali pun beliau mengeluh...



saya...sangat terharu....dahlah saya selalu buat salah....rasa nak lempang muka ni laju2...hmmmm

Time kasih suamiku...saya malu la nak cakap depan2...(pengsan)
sayang awak  sangat2....juta2...billion...million...trillion sangat










0 comments:

Post a Comment