Kehilangan....& Redha...

Kehilangan....& Redha...

Banyak gile kije...Tapi series xleh buat pape...even marking paper student pun x mampu...
sebenanye... I just lost my Happon...
Maka dimaklumkan bahawa...saya adalah dalam mode sedih ...yeke???yes exactly yes....
Cuma physically saya kelihatan cool giler...happy without sadness...
member pun voley tegur 
"aik???rilek jek...kate hilang haipon?"
hokey...nak kene  nanges guling2 ke?....
atau pengsan???atau marah orang sekeliling???
hmm...en. hubby kate kite kene rasional

Even nangis guling2 pun...kalo dah kata takde rezeki tu...tetaplah takde...
Mungkin rezeki orang yang hamek tu...
Walaupun bukan halal untuk beliau...
Mungkin sekejapan...dapatla 'dia' rasa menggunakan haipon ku...(sedey  hokey)

people keep asking "cane bleh hilang???"
Hokey sbnnye tadi saye g makan ng azma...
Then beborak tak hengat...
Sambil wassap dengan hubby..
Then..bile siap makan kami terus jek bangun..
Macam dah check atas meja dah takde pape..
sbb biasanya..saya adalah makhluk paling alert dalam bab2 barang2 ni..Tapi dah nama bukan rezeki...kami terus kuar..
Then baru beberapa langkah..I'm wonder...where's my phone..
Then keep seeking...tapi x jumpa dalam handbag..
Tanya pada orang2 yang tengah makan dan pekerja kedai pun cakap xtau..
sedangkan orang yang berada disitu adalah org yang sama semasa saya makan...
hmm...spatutnya kalo dah ada org amek,kompom2 la nampak kan???tapi...mereka semua kata tak tau..
It's all about malaysian behaviour...(ignoring people surrounding)
Takpela...dah orang kate tak tau...
So saya mintak azma call my number then..
masih ada ringing...but no answer
Again azma called...no ringing...and terus masuk voice call...
Sahlah tu kene rembat...
So ...I'm speechless ok...

Sebenanye baru jek menggatal cakap ng hubby kat wall pesbuk hubby pagi tadi 

"SII permintaan...SIII digalakkan...Note I diidamkan...tak dapat semua ...dapat NOTE II pun jadila... =)"

Tetibe sentap lak haipon saya ni...isk isk isk...
Nak nanges...huhuhuhuhu

Dahlah...redha je la...ada rezeki adalah...kalo takde...bukanlah rezki...Allah dah tentukan terbaik untuk kita...

My ex-HTC..Thank You for your great service as we goes together since last year...Love U lots




4 comments:

eddy said...

Takziah..najib kn mabok bg duit,gune la peluang tu..rm2oo tu beso k..

ayza ukashah... said...

Ko bg la aku hdiah haipon beb

asiabagus said...

lenkali cakap siang pandang2, cakap malam dengar2. 1 undi utk SIII!

ayza ukashah... said...

Haha.mencik tau

Post a Comment