Kenangan Lalu ......

Kenangan Lalu ......

Semalam...adalah masih cuti...so..seawal pagi bangun dan bye2 hubby gi koje...
Boring Ok bile kite cuti hubby keje...rase boring cam melampau...(over kot)
So pagi tu terus memberus seluar hubby yang digunakan untuk melapah lembu...bau pun dah bau lembu...
dengan bantuan VANISH..Thank You vanish!!!
segala kotoran degil dapat dihilangkan....juga bantuan tangan yang menyental...Pastu terus mencuci kereta dihalaman rumah (ayat buku teks) sambil ditemani sang anak yang comel (emir dut dut)...basah kuyup mama and emir main air...pastu nenek menjerit2...hahahha
Kemudian...masak pulak...masak simple dimple is...tom yam kung with ayam gorenng...
Pastu mak ajak kerumah kakaknye...okey la...beraya kan...hahaha jap je ...
Pastu...pastu ...pastu...
Hantar Harith balik MRSM Muar...my late school.....



Hmmmm...sekolah yang paling best for me...aku bukanlah kalangan budak terpandai disekolah budak pandai tu...stok biasa2 je...nakal pulak...geng2 pailang orang kate...tapi itulah yang menyeronokkan sepanjang berada kat MRSMMUAR tu...
Banyak agenda nakal yang selalu dirindui sekarang ni...hehehe

Panjat pagar (hmmm....emir...mama cume nak check kekuatan pagar jek...jangan buat tau kat sekolah nant)
Cabut surau (Emir..mama sbnnye sakit perut...toilet surau sumbat...terima ye alasan mama)
Main rounders terpecah tingkap surau (oh...sorry I tak sengaja...)
Cabut kuliah subuh(Eh???xtau pulak ada kuliah subuh...la...terlepas pulak...)
Cabut Prep( Kami suka prep kat bilik...lebih masuk otak orang kate)
Outing ke Melaka( Err...sbnnye kami salah naik bas....ok kot alasan ni)
Cari Hantu pukul 3 pg...kene kejar guard (oh...saje ajak pak guard bersiar2...hahahaha)
Panjat tangki air (Saje je nak tau tahap ketinggian tangki...selalu sangat takde air)

And so many2 things yang telah dilalui...kenakalan tu sbnnye adalah sifat inquiry yang tinggi je...zaman remaja kan...
Ianya sangat menyeronokkan...dan bila semalam menjejakkan diri ke sekolah...
Aku tersenyum...ni la sekolah aku yang penuh dengan kenangan =)

Kenangan bersama  kawan yang paling best kan...hahahaha...
Kenangan lain yang telah didelete...ada juga terimbas...tapi...let gone by gone...
Aku dah kate biar ianya terdelete dan no recovery okey...
Love my life now...
Love my family much ...
woops...sensored

Kenangan biar tinggal kenangan....
Hanya dikenang tak perlu disimpan...
Dear hubby...hope u too....





0 comments:

Post a Comment