Hati seorang Saya

Hati seorang Saya

Eh???macam tajuk drama kan???drama swasta...tak pun drama akasia tu...hahahaha...(okey bleh bagi tajuk drama ni kat Khabil Bakhtiar) 
Hati seorang saya sangatla fragile (poyonyerr) hahaha
kalo lah hati ni fragile...kerjanya asyik pecah je la...sikit pecah ..sikit pecah...
sib bek la hati ni pakai porcelain...hahahahaha...

tapi tu la kan...nama pon adalah hati seorang mama....malas dah nak sentap lame2...malas dah nak terguris lama2...jap je dah recover jadi normal...hahahaha...shomel je kan???
Tapi tu la kan...kadang2 hati porcelain ni pun ala2 tak berapa nak batu sangat la kan...
kejap2 dah retak beribu...pastu nangis kat bantal...hew hew...memalukan ok...
nampak muka dah macam gangster sopan santun tapi hati cam kapas...hadoi malu mak!!!
hahahaha...


ha...nampak muka cam poyo ni???inila muka gangster ni sbnnye...takat polis tahan tu selalu polis tu kene sebijik...dah nama kerek sangat sape suruh...ingat I takde hati dan perasaan ke???ecehceh...hahahha
tapi tu la...bab2 family...ng anak...ng husband...msti I terlebih2 sentap dan sedih
hahahhahaha...
eh dah2...harini balik kul 3.30ptg okay...
kan sekarang dah bertukar...org putih kate dah jadi transformer kan...
Walaupun I tak berapa setuju, sebab  en. suami tak sama cuti...tapi I is redha...
Kalo x suka...kuar johor!!! hahahaha ayat klise kan...







0 comments:

Post a Comment